Mingelkväll på Kungsparken 20 maj

Bild från förra årets mingelkväll

Är du nyfiken på hur det är att jobba inom funktionsstöd, hemtjänst och särskilt boende för äldre? Varmt välkommen till vår mingelkväll onsdagen den 20 maj kl. 17.00-19.00!

Kom och mingla med oss i trädgården vid Kungsparkens vård- och omsorgsboende den 20 maj mellan kl 17.00-19.00. Ät en grillad korv, träffa medarbetare och chefer, prova på olika arbetsmoment och ställ alla dina frågor. Passa även på att gå vår tipspromenad!

Oavsett om du är erfaren eller inte är du varmt välkommen att delta.

Vi ser fram emot att träffa dig!

Vi ses på Kungsparken, Norra Kungsvägen 2A-2B.